Garantija:

Ja products, kuru Jūs iegādājāties no mums tiks bojāta, Jūs varat atgriezties to. Visas preces no mūsu interneta veikalā ar ir pakļauti piegādātāja / zīmola garantijas periodam.

Šīs garantijas piemēro, neskarot likumā garantiju. Normatīvā garantija nozīmē, ka produkts ir vai arī lieta, ka Patērētājs var pamatoti sagaidīt to.

Zemāk jūs atradīsiet garantijas termiņi dažādiem zīmoliem:

Parker: 2 gadi
Waterman: 3 gadi
Cross: uz mūžu
Sheaffer: 2 gadi
Diplomat: 2 gadi
Lamy: 3 gadi

Bojājumi, uz ko neattiecas garantija, ir:

- Mitrums vai plūdi

- Kaitējums, kas izriet no nepareizas lietošanas

- Ikdienas lietošana

- modificētu produktu

Ja vēlaties atgriezt preci, vienmēr sazinieties ar mums, pirms nosūtīšanas objektu atpakaļ. E-pastu mums info@onlinepenshop.lv

Pēc vienošanās ar šo pieprasījumu, jūs varat atgriezt produktu uz zemāk norādīto adresi:

Penshop
Hoofdweg 635
2131 BA Hoofddorp
Nīderlande

Iesaistītie bojātu produktu atgriešanās izmaksas sedz Penshop.

Sūdzības

Neskatoties uz mūsu mērķi, lai apmierinātu visas mūsu klientus, Jums varētu būt sūdzības. Mēs, protams, esam atvērti uz šo, un aicinam Jūs dodiet mums ziņu.

Sūdzības par līguma izpildes jāiesniedz pilnībā un skaidri definētas, saprātīgā laika posmā. Jūs varat iesniegt sūdzību rakstiski uz e-pasta info@onlinepenshop.lv Pēc tam jūs saņemsiet galīgo atbildi uz jūsu sūdzību 7 dienu laikā. Vai jūs neesat apmierināts ar mūsu sūdzības izskatīšanu? Tad jūs varat iesniegt to Geschillencommissie Thuiswinkel (Home Shopping strīdu komisija), Postbus 90600, 2509 LP, Den Haag. (Www.sgc.nl). Jūs varat arī iesniegt savu sūdzību strīdu Komisijai, izmantojot Eiropas ODR platformu (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).